مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 17:422022-10-10سياسي

شهادت 3 مأمور و مجروحیت بیش از 2000 پلیس در اغتشاشات اخیر


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از شهادت سه مامور و مجروحیت بیش از دو هزار نفر پلیس در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در حاشیه چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی مستقر در تهران با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، اظهار داشت: به تمامی همکارانم در سراسر کشور به واسطه انجام مطلوب ماموریت ها خسته نباشید و خداقوت عرض می کنم، همکاران ما در مجموعه انتظامی خود را خادم ملت می دانند و در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس مظهر اقتدار ملی است و خود را تکیه گاه مردم می داند، عنوان کرد: بنابراین هرکسی که بخواهد به آرامش و امنیت مردم خدشه ای وارد کند با واکنش پلیس مواجه خواهد شد چراکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به حوادث اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: این اتفاقات به دلیل این بود که عده ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند بنابراین این افراد باید جواب ملت را بدهند چرا که این افراد در هزینه هایی که برای نظام به وجود آوردند، سهم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 3 مأمور و مجروحیت بیش از 2000 پلیس در اغتشاشات اخیر

شهادت 3 مأمور و مجروحیت بیش از 2000 پلیس در اغتشاشات اخیر