مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-10اجتماعي

نیروی انتظامی و آموزش و پرورش مکمل همدیگر هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نهادهای مقدس فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش هر دو مکمل هم هستند و هدف های مشترکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک هفته فراجا و تقدیر از زحمات شبانه روزی آنان در تأمین نظم و امنیت کشور، اظهار داشت: تعامل فرماندهی انتظامی با نهاد آموزش و پرورش سازنده و هم افزا است.

وی افزود: نهادهای مقدس فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش هر دو مکمل هم هستند و هدف های مشترکی دارند به طوری که اگر امنیت کافی در جامعه باشد، آموزش بهتر خواهد بود و اگر آموزش خوب و با کیفیت باشد به تبع آن نیز امنیت بهتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

  ابراهیمی با اشاره به استفاده ازکارشناسان پلیس در مدارس گفت: معتقدم باید در آموزش و پرورش به تبیین برخی مسائل برای دانش آموزان توجه ویژه داشته باشیم که یکی از روش های این کار هم استفاده از کارشناسان و مشاوران پلیس در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: همیشه حضور کارشناسان پلیس در مدارس را داشتیم اما با شرایطی که وجود دارد باید از حضور آنان بیشتر استفاده کنیم تا دانش آموزان، خانواده های آن ها و همکاران ما در جریان برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی و آموزش و پرورش مکمل همدیگر هستند

نیروی انتظامی و آموزش و پرورش مکمل همدیگر هستند