مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-10اجتماعي

گره قدیمی احداث زباله گاه جدید در نیشابور باز شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کلیات طرح احداث زباله گاه نیشابور در محل جدید و با رعایت الزامات زیست محیطی مورد موافقت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، مهدی اله پور در جلسه بررسی مشکلات و چالش های زباله گاه شهرستان نیشابور اظهار کرد: حجم زباله تولیدی در نیشابور به عنوان یک کلانشهر با جمعیت افزون بر 400 هزار نفر به قدری بالا است که دیگر روش های قدیمی و سنتی دفن، پاسخگوی این حجم زباله شهرستان نیست و باعث ایجاد آلودگی محیط زیستی فراوانی در این شهرستان شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: زباله گاه قدیمی شهرستان نیشابور که قدمت 30 ساله دارد، نارضایتی های فراوانی برای ساکنان این منطقه و مشکلات زیست محیطی زیادی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون محل مناسبی برای زباله گاه جدید جانمایی نشده بود، تا بتوان آن را جایگزین زباله گاه کنونی کرد، یادآور شد: با توجه به اینکه موضوع اختصاص محل جدید برای زباله گاه چند سالی است که در دستور کار کارگروه مدیریت پسماند استان خراسان رضوی و دستگاه های متولی می باشد، این جلسه تشکیل و مقرر شد شهرداری نیشابور با نظر شرکت آب منطقه ای استان جهت کنترل رواناب نسبت به انجام طرح ساماندهی مسیل های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره قدیمی احداث زباله گاه جدید در نیشابور باز شد

گره قدیمی احداث زباله گاه جدید در نیشابور باز شد