مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 19:222022-10-10سياسي

قطعی اینترنت و فیلترینگ با آرام شدن شرایط رفع شود


رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با آرام شدن شرایط قطعی اینترنت و فیلتر اپلیکیشن های پربازدید برداشته شود چون ادامه این وضعیت به کسب وکارهای داخلی آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه در واکنش به قطعی اینترنت و فیلتر شدن دو اپلیکیشن پرکاربرد واتس اپ و اینستاگرام گفت: قطعی اینترنت و فیلترینگ برای شرایط امروز جامعه و با ناآرامی های اخیر قابل توجیه است؛ قبول داریم که باید این ایام را با یکسری محدودیت ها بگذارنیم و با آن بسازیم منتها امیدواریم با عادی شدن شرایط، وضعیت اینترنت به حالت عادی قبلی آن برگردد؛ البته که رضایتمندی زیادی هم از شرایط قبلی اینترنت وجود نداشت چون سرعت پایین و محدودیت در دسترسی ها وجود داشت .

وی با ابراز امیدواری از اینکه با رفع محدودیت ها مردم به اینترنت پرسرعت، آسان و کم هزینه آن هم با حداقل محدودیت ها دسترسی داشته باشند، افزود: انتظار می رود بعد از عادی شدن شرایط که در حال حرکت به سمت آن هستیم، اینترنت هر چه سریعتر به حالت قبلی برگردد چون کسب و کارهای زیادی به اینترنت وابسته هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت گردش آزاد اطلاعات و ارتباطات گفت: در کنار گردش آزاد اطلاعات و ارتباطات، هم کسب وکارها و هم خیلی از فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی اینترنت و فیلترینگ با آرام شدن شرایط رفع شود

قطعی اینترنت و فیلترینگ با آرام شدن شرایط رفع شود