مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-10سياسي

دادستان بیرجند: با ترک فعل در زمینه حقوق عامه برخورد می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: رعایت استانداردهای اجباری در بخش های مختلف از مصادیق حقوق عامه است و با هر گونه ترک فعل در این زمینه با جدیت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی زهان روز دوشنبه در حاشیه نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در جمع خبرنگاران افزود: رعایت استانداردهای اجباری در صیانت از حقوق مصرف کننده ضرورت جدی است و ترک فعل در این زمینه توسط متولیان پیگرد قانونی دارد.

وی گفت: ماهیت اقدامات اداره کل استاندارد باید بازدارنده و پیشگیرانه باشد زیرا نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث در محیط های مختلف دارد.

دادستان بیرجند ادامه داد: یکی از موارد مهم در این حوزه سنجش اوزان و مقیاس ها است که برای جلوگیری از کم فروشی در پمپ بنزین ها، فروشگاه ها و سایر مکان های عرضه باید دستگاه های وزن و مقیاس به صورت دوره ای کنترل شود و برچسب صحت عملکرد داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت باید مستمر و هدفمند باشد گفت: نظارت بر عملکرد جایگاه های سوخت مایع و سی ان جی از طریق انجام آزمون نازل های سوخت برای کنترل صحت عملکرد آنها و جلوگیری از کم فروشی با گشت مشترک ادارات کل استاندارد، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان بیرجند: با ترک فعل در زمینه حقوق عامه برخورد می شود

دادستان بیرجند: با ترک فعل در زمینه حقوق عامه برخورد می شود