مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 22:572022-10-10سياسي

بی اعتبار سازی امپراتوری دروغ


گنجی با بیان اینکه رسانه های داخلی احصا کرده اند که 17هزار دروغ از 5شبه رسانه در 25روز تولید شده، نوشت: این روش بی اعتبارکننده در گذشته جایش خالی بود اما اکنون در آرامش نسبی موجود و پس از گرد و خاک اخیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس عبدالله گنجی در یادداشتی تحت عنوان بی اعتبار سازی امپراتوری  دروغ نوشت:  همانگونه که پس از 2قرن به اینجا رسیدیم که در حوزه دفاعی-  نظامی تذکر دهیم که دوران بزن دررو تمام شده است در حوزه رسانه نیز روزبه روز توانسته ایم راهبرد بی اعتبارسازی را برای جریان زر و زور و تزویر جهانی رقم بزنیم.

کمتر اتفاق می افتاد که محتوای تولیدی چند رسانه معاند در یک پروژه، تحلیل و راستی آزمایی شود، اما در حوادث اخیر که نقش مستقیم تحریک و تهییج به صورتی علنی به عهده شبه رسانه ها در بیرون کشور بود و برخی اصرار داشتند رسانه به اتاق جنگ تبدیل شود، نتوانستند بازی یک طرفه ای را پیش ببرند.

شاخص برای این ناتوانی، قطع ارتباط بین عده ای خشن و توده مردم در کف خیابان بود.

از جمعیت حدود 90میلیونی ایران چند نفر در طول 3هفته به میدان آمدند؟ تکراری ها را هم چندبار محاسبه کنیم به 30هزار نفر نمی رسد.

این امر 2علت اساسی داشت؛ اول: دشمنی طرف از دوربین رسانه، قی کردن اخلاق و دستور فرمان کشتن و کشته شدن از خارج و از جای گرم و دوم، راستی آزمایی امپرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتبار سازی امپراتوری دروغ

بی اعتبار سازی امپراتوری دروغ