مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-11اقتصادي

کارگر در آذربایجان نایاب شد!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی یک استان اقتصادی و صنعتی است، گفت: با توجه به مشکل کمبود کارگر در کارخانه های بزرگ صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان  امروز در جمع مردم باسمنج اظهار کرد: کارخانه های صنعتی با حرکت به سمت فعالیت های برای توسعه و تامین زیرساخت های مورد نیاز شهرک های صنعتی در استان انجام شده است.

وی افزود: به دنبال اخذ مجوز برای ایجاد خودروساز سوم با تولید محصولاتی با برند روز دنیا در استان هستیم که در این زمینه 45 شرکت دانش بنیان در حوزه خودرو در حال فعالیت هستند.

پرنیان با اشاره به ظرفیت های بزرگ بخش معدن افزود: امسال با پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم اتقافات خوبی در حوزه معدن افتاد که تشکیل شرکت مس آذربایجان، تولید کنسانتره مس و تولید کاتد فلز مس از جمله این اقدامات مهم در این حوزه بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت مردم و فعالان بخش خصوصی تبریز را به شهر صادرات، اشتغال و تولید ثروت تبدیل کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: باسمنج از گذشته، مرکز کسب و کار بوده و اهالی این شهر اهل تجارت هستند بنا بر این امیدواریم با رفع موانع و مشکلات مردم در حوزه های مختلف اقتصادی بتوانیم دین خود را به خاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر در آذربایجان نایاب شد!

کارگر در آذربایجان نایاب شد!