مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-11سياسي

آژانس اتمی: غنی سازی در آبشار سوم سانتریفیوژ های جدید نطنز آغاز شد


آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید گفته ایران فرایند غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار از سانتریفیوژ های نسل ششم را که به تازگی در نظنز نصب کرده، - آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید گفته ایران فرایند غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار از سانتریفیوژ های نسل ششم را که به تازگی در نظنز نصب کرده، آغاز کرده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی که به رویت رویترز رسیده مدعی شده ایران فرایند غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار از سانتریفیوژ های پیشرفته نسل ششم که اخیراً در تأسیسات نطنز نصب شده را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از این در گزارش خود در روز نهم شهریورماه، غنی سازی در دومین آبشار از سه آبشار سانتریفیوژی نسل ششم را گزارش داده بود.

دو روز قبل تر از این تاریخ (هفتم شهریورماه) آژانس غنی سازی در نخستین آبشار سانتریفیوژی را اعلام کرد.

این نهاد بین المللی 12 مرداد ماه در گزارشی به اعضای خود اعلام کرده بود که ایران فرایند نصب سه آبشار از سانتریفیوژ های IR-6 در کارخانه غنی سازی سوخت نطنز را به اتمام رسانده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داده در گزارش جدید آژانس ادعا کرده ایران قصد خود برای نصب سه آبشار جدید از سانتریفیوژ های پیشرفته نسل دوم در سایت نطنز را نیز به اطلاع این نهاد دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس اتمی: غنی سازی در آبشار سوم سانتریفیوژ های جدید نطنز آغاز شد

آژانس اتمی: غنی سازی در آبشار سوم سانتریفیوژ های جدید نطنز آغاز شد