مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-11اجتماعي

وقوع دو اتفاق جدید در تاریخ تعلیم و تربیت ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رخساره فضلی معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در نشست خبری هفته ملی کودک و فراخوان نقاشی خانواده من که امروز سه شنبه نوزدهم مهر ماه سال جاری برگزار شد، - معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید دو اتفاق برای اولین بار در تاریخ تعلیم و تربیت ایران و البته در حوزه کودکان و کودکستان رخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رخساره فضلی معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در نشست خبری هفته ملی کودک و فراخوان نقاشی خانواده من که امروز سه شنبه نوزدهم مهر ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید دو اتفاق برای اولین بار در تاریخ تعلیم و تربیت ایران رخ داد.

وی اضافه کرد: یکی از این دو اتفاق این بود که جشن غنچه ها به شکل مستقل و خاص در سراسر کشور برای کودکان برپا شد و این مراسم به طور اختصاصی در دوره پیش دبستانی برگزار شد.

معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خاطرنشان کرد: اتفاق دوم هم مربوط به پرسش مهر بود که در خصوص پرسش مهر که هر سال ویژه دانش آموزان بود، برای نخستین بار بچه های زیر 6 سال هم دیده شده و مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع دو اتفاق جدید در تاریخ تعلیم و تربیت ایران

وقوع دو اتفاق جدید در تاریخ تعلیم و تربیت ایران