مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-11سياسي

فرمایشات رهبری در باب وحدت فصل الخطاب قرار گیرد


فرمایشات مقام معظم رهبری در باب وحدت و همگرایی و دوری از اهانت به بزرگان سایر مذاهب اسلامی و فتوای تاریخی و سرتاسر رحمت ایشان در خصوص عدم توهین به بزرگان اهل سنت است را اگر نصب العین و فصل الخطاب قرار دهیم شاهد تفرقه و چنددستگی نخواهیم شد.

- ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار کرد: وحدت اصل مهم قرآنی است و موجب ایجاد الفت، اخوت، همگرایی، تبدیل خطرات و اختلاف به فرصت ها و رویش ها می شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره شاهد اختلافات و تفرقه هایی بوده ایم که بزرگ ترین ضربه را به جهان اسلام زده است، گفت: نتیجه این اختلافات آشفتگی و تهدیدهای مختلف دشمان علیه جامعه اسلامی شده است.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: نظام مقدس انقلاب اسلامی به عنوان طلایه دار وحدت و همدلی در بدع استقرار و طول استمرار وحدت اسلامی را به عنوان یک اصل مهم و راهبردی در زمینهٔ وحدت و همگرایی مطرح و علما و اندیشمندان اسلامی در این راه تلاش های بسیاری کرده اند.

به گفته ماموستا محمدی، وجود اشتراکات فقهی و کلامی در میان مسلمانان و دوری از تمسک به آرای اختلاف برانگیز و بیان این مسائل در محیط علمی و حیطه انصاف و دلسوزی سبب وحدت، رحمت و همگرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمایشات رهبری در باب وحدت فصل الخطاب قرار گیرد

فرمایشات رهبری در باب وحدت فصل الخطاب قرار گیرد