مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-11سياسي

شهید ابوالفضل ولی: شهیدان با نثار خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند


شهید ابوالفضل ولی در وصیت نامه خود آورده است: شهیدان راه حق و فضیلت با نثار خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند و با بال های خونین به معراج خود رفتند و بر بال ملائک اوج گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید ابوالفضل ولی فرزند عبدالله در تاریخ یکم شهریور ماه 1348 در شهر مقدس قم به دنیا آمد.

وی پس از چندی مجاهدت در راه خدا و در جبهه های حق علیه باطل به دست رژیم بعث عراق در تاریخ بیست و دوم دی ماه 1365، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه وصیت نامه شهید ابوالفضل ولی را می خوانید.

بسمه تعالی به نام خدا و به یاد خدا و به خاطر خدا اینجانب ابوالفضل ولی فرزند عبدالله بر طبق وظیفه ای که بر دوش اینجانب گذاشته شده است وصیت نامه خود را آغاز می کنم.

وقت خوش رفتن است، از عرش کسی نام مرا می خواند با درود بی پایان به آقا امام زمان(عج) این منجی عالم بشریت و با سلام و درود بر شهیدان راه حق و فضیلت که با نثار خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند و با بال های خونین به معراج خود رفتند و بر بال ملائک اوج گرفته و با سلام و درود بر آقا و سرور خودم و تمام رزمندگان امام امت این قلب تپنده اسلام.

با سلام خدمت مادر عزیز و گرامی خودم که عمری به پای ما زحمت کشیدی و تمام رنج و مشقت ها را تحمل کردی و من قدر شما را ندانستم؛ چون نمی فهمیدم و امیدوارم که از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ابوالفضل ولی: شهیدان با نثار خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند

شهید ابوالفضل ولی: شهیدان با نثار خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند