مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-11اقتصادي

حمایت مالیاتی از اصناف آسیب دیده از کرونا


معاون مالیاتی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: دولت از واحدهای صنفی و تولیدی آسیب دیده از کرونا حمایت مالیاتی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وحید کردستانی معاون مالیاتی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  پاندمی ویروس کووید 19 زیان های زیادی را به کسب و کارها وارد کرده و مشاغل مختلف بنا به نوع کسب و کار خود از این بابت ضرر هایی متحمل شده اند.

طبعاً دولت نیز بنا به وظیفه خود، بسته های حمایتی مختلفی بابت کاهش این آسیب ها تدارک دیده که یکی از آنها بخشودگی مالیاتی است.

وی افزود: به موجب جزء (2) بند (ق) تبصره 6 قانون بودجه سال 1400 کل کشور و رای شورای عالی مالیاتی مربوطه، به منظور حمایت از تولید و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: تقسیط بدهی، بخشودگی حداکثری جرایم مالیاتی، رعایت حال مودیان در مرحله تشخیص مالیات، توقف عملیات اجرایی، افزایش مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی، تعدیل نرخ های مالیاتی، افزایش مهلت اعتراض از جمله مواردی هستند که در جهت جلب رضایت مودیان در حال انجام است.

کردستانی گفت: مالیات عملکرد سال 1400 بخش عمده ای از اصناف استان نیز در سال جاری بر اساس تبصره ماده 100 قانون مالیات ها تعیین شد که رضایت عمومی مودیان را در بر داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالیاتی از اصناف آسیب دیده از کرونا

حمایت مالیاتی از اصناف آسیب دیده از کرونا