مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-11ورزشي

کوهیان: لیگ سختی داریم/ باید بازیکن بگیریم و تقویت شویم


تیم ها با بازیکن خارجی قوی تر می شوند و نیم فصل دوم تیم ها شکل می گیرند، نیاز به تقویت داریم و اگر به غرب آسیا برویم که استحقاق آن را هم داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از پیروزی مقابل مس کرمان اظهار داشت: به میزان کافی تمرین نکردیم و آمادگی لازم را برای مسابقات را نداریم، با انتظار خودمان فاصله داریم.

وی افزود: بازیکنان با تمرکز بالاتر و بهتر نسبت با بازی قبلی بازی کردند اما همچنان در بازی نوسان داریم و باید برطرف شود، ثبات در تیم حاکم شوم تا بتوانیم عملکردمان در لیگ را بررسی کنیم.

کوهیان با اشاره به نایب قهرمان ذوب آهن در فصل گذشته گفت: تیم ها با آمادگی و کیفیت بهتری مقابل ما ظاهر می شوند، لیگ ضعیفی نداریم و تیم ها خوب هستند؛ به دلیل کاهش تعداد تیم ها، تیم ها بازیکن های بهتری جذب کردند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن تصریح کرد: بازی ها سخت است، اکثر بازی ها با فاصله امتیازی کم به پایان می رسد؛ لیگ امسال هم سختی خود را دارد و امیدواریم بتوانیم حمایت های باشگاه را پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ها با بازیکن خارجی قوی تر می شوند و نیم فصل دوم تیم ها شکل می گیرند، نیاز به تقویت داریم و اگر به غرب آسیا برویم که استحقاق آن را هم داریم، باید بازیکن بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهیان: لیگ سختی داریم/ باید بازیکن بگیریم و تقویت شویم

کوهیان: لیگ سختی داریم/ باید بازیکن بگیریم و تقویت شویم