مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-11ورزشي

ردپای سند 2030 از سال های گذشته بر سیستم آموزشی کشور باقیمانده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: بعد از قبول مسئولیت نخستین کار در شهرستان تشکیل کارگروه هیات اندیشه ورز بوده و تلاش کردیم قاطبه این اعضا از فرهنگیان و افراد صاحب نظر شهرستان باشند تا مسایل و مشکلات شهرستان را بررسی و واکاوی کنند.

وی تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه اموزش و پرورش از سنوات گذشته که نمی خواهیم واکاوی کنیم وجود دارد و با وجود اینکه سند 2030 در راستای جهاد تبیین اموزش های لازم را دیده و قبل از شروع درس موضوع جهاد تبیین برای دانش اموزان به ویژه پایه اول و دوم انجام شود.

دهرویه خاطرنشان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید به ویژه حضوری بودن مدارس تیم نظارتی فرمانداری فعال شده و در بازدیدها هرگونه پوشش نامناسب و دیگر موارد اموزشی مشاهده شود علاوه بر مدیر مدرسه مدیریت اموزش و پرورش نیز باید پاسخگو باشد.

مدارس شهرستان گنبدکاووس نیاز به فضای ورزشی مناسب دارند/ تراکم جمعیت دانش آموزی در برخی مدارس شهر گنبدکاووس به دلیل کمبود فضای آموزشی عبدالقادر ظفر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور مدیرکل اموزش و پرورش اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس به لحاظ تجهیزات و فضای اموزشی کمبودهای فراوانی داشته و مدارس شهرستان نیازمند فضای ورزشی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای سند 2030 از سال های گذشته بر سیستم آموزشی کشور باقیمانده است

ردپای سند 2030 از سال های گذشته بر سیستم آموزشی کشور باقیمانده است