مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-11ورزشي

روایت شهیدی که به سرعت نور از بیابانهای گمراهی عبور کرد


شبی نورمحمد به شهادت رسید خواب دیدم که سوار بر جیپ نظامی بود و قصد داشت به سرعت نور از بیابان عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهدای والا مقام در طول هشت سال دفاع مقدس با پیروی از حضرت امام خمینی (ره)، رهبر و رهنمای خویش، توانستند هم چون سپری فولادین در برابر متجاوزان بعثی و اربابانشان شجاعانه بایستند تا دیگر هیچ قدرتی جرأت تعدی و فکر تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد.

تاریخ گواه شکوه ایثار و رشادت مردانی است که با سلاح ایمان و تأسی از مقتدایشان، حسین بن علی (ع) توانستند حماسه های ماندگاری را از خود به ثبت برسانند.

مردانی که در طلوع شهادت و در غروب تنهایی در میدان کارزار حضور یافته اند تا نماز صبح بیدار می شد و خانواده را برای خواندن نماز اول وقت ترغیب می کرد، اهل ورزش بود و به سوارکاری علاقه داشت.

در دوران انقلاب اسلامی و تظاهرات شجاعت های بسیاری از خود نشان داد با شروع جنگ تحمیلی همراه با خانواده به اردوگاه مهاجرین آبدانان رفت و در تیرماه سال 1360 طعم تلخ یتیمی را چشید.

سه ماه بعد از درگذشت پدر بر اساس وظیفه و لبیک به ندای ملکوتی حضرت امام رحمت الله تصمیم گرفت به جبهه برود، بعد از گذراندن آموزش های نظامی در پادگان ششدار در بیستم بهمن ماه 1360 عازم مناطق عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهیدی که به سرعت نور از بیابانهای گمراهی عبور کرد

روایت شهیدی که به سرعت نور از بیابانهای گمراهی عبور کرد