مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-11اقتصادي

سد شفارود پرغصه ترین پروژه عمرانی شمال کشور


علیرغم هشدار تعدادی از کارشناسان زیست محیطی و منابع طبیعی در باره سرنوشت بحث برانگیز سد شفارود در پایان احداث، همچنان کارگران این پروژه حتی پس از تعویض پیمانکار با مشکل پرداختی دستمزد مواجه هستند که به همین دلیل استاندار گیلان نشستی با وزیر نیرو برای حل این مشکل برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، ساخت سد مخزنی شفارود از نیمه دوم سال 92 و با استفاده از تسهیلات بین المللی فاینانس خارجی در غرب گیلان منطقه پونل رضوانشهر بر روی رودخانه شفارود و در فاصله 2.

5 کیلومتری شهرستان رضوانشهر و 65 کیلومتری کلان شهر رشت آغاز شد.

متأسفانه این پروژه همواره در طول سال های اخیر با چالش های متعددی همچون مشکلات محیط زیستی و خطر نابودی میراث طبیعی، چندین میلیون یوروی سرگردان در مراحل اجرا و حقوق های همیشه معوق کارگرانش دست وپنجه نرم کرده است.

  تهدید بی نتیجه نماینده مجلس تاکنون چندی پیش بود که نماینده تالش، رضوانشهر و مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رییس جمهور و وزیر نیرو درخواست رسیدگی به وضعیت کارگران سد شفارود را داشته و پیش از آن نیز در در جلسه مجلس با انتقاد از بلاتکلیفی تعداد 800 نفر از کارگران سد شفارود، خواستار تعیین تکلیف حقوق و وضعیت آنان شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد شفارود پرغصه ترین پروژه عمرانی شمال کشور

سد شفارود پرغصه ترین پروژه عمرانی شمال کشور