مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-11ورزشي

تختی های زحمت کش ایذه/ از «پشمک فروشی» در پارک تا سکوی «قهرمانی جهان»!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه؛ در خیابان های این شهر که پا می گذاری تا چشم کار می کند قهرمان می بینی، قهرمانانی با ظرفیت های خفته! همان هایی که پدرانشان، برادرانشان، عمو، دایی و یکی از کس و کارشان دیروز برای دفاع از وطن و سربلندی این خاک مردانه جنگیدند و امروز نواده ای شایسته هستند تا در سنگری دیگر دلاوری و افتخارآفرینی کنند.

در این شهر اگر چه دست یاری بسیاری از جوانان باز مانده است، اما این نسل برجای مانده از همان قهرمانان دیرینه این خاک آماده میدان داری هستند.

ژن های خفته ای از قهرمانی که گاه گداری آن هم از روی همت خودشان خودی نشان می دهند.

یکی در صحنه جهانی و دیگری در رقابت های بین المللی و سن و سال هم نمی شناسند و در هر رده ای که پا به میدان گذاشته اند ژن قهرمانی خود را نمایش داده اند.

شاید اگر نگاه ویژه ای به نسل خاص ورزش در ایذه می شد، اینک رضا اسدپور نخستین طلایی تاریخ ورزش ایذه نام یک سالن و المان افتخارآمیز در یکی از خیابان های ایذه بود و در صفحه تاریخ ورزش کشور همچون حمید سوریان ها می درخشید.

مهدی عسکری زاده، بهروز کبیری، عقیل داودی، محمد حاتمی، مهرداد مردانی، پیام بویری، رامین طاهری، حسین اسدی و بسیاری از نام هایی که فقط در کشتی این دیار آمده و بخش قابل توجهی از این ظرفیت های بیکران صرفا به دلیل نبود امکانات و نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تختی های زحمت کش ایذه/ از «پشمک فروشی» در پارک تا سکوی «قهرمانی جهان»!

تختی های زحمت کش ایذه/ از «پشمک فروشی» در پارک تا سکوی «قهرمانی جهان»!