مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-11سياسي

بهادری جهرمی: «زاهدی وفا» همچنان سرپرست وزارت کار است/ معرفی گزینه جدید به زودی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، - بهادری جهرمی: زاهدی وفا همچنان سرپرست وزارت کار است/ معرفی گزینه جدید به زودی سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی زاهدی وفا ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روز های اخیر معرفی می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، گفت: ان شاءالله این مناسبت و این هفته موقعیت و فرصتی برای تمرکز بیشتر روی مشترکات و اصول مشترک و دوری از اختلافات و نمادهایی که بیانگر وحدت امت اسلامی است باشد تا منجر به ایستادگی و پایبندی به اصول مشترک در مقابل دشمن باشد.

وی ضمن تسلیت به شهدای دفاع و امنیت مردم که در این ایام جان خود را فدا کردند، افزود: برخی از اقدامات ساماندهی شده و بعضاً تروریستی نشان داد دشمنان نظام برای ضربه به امنیت مردم و ثبات آرامش در کشور استفاده می کنند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: در هفته های اخیر زلزله خوی را داشتیم که رییس جمهور به وزرا و مسئولان مربوطه برای پیگیری موضوعات دستورات لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: «زاهدی وفا» همچنان سرپرست وزارت کار است/ معرفی گزینه جدید به زودی

بهادری جهرمی: «زاهدی وفا» همچنان سرپرست وزارت کار است/ معرفی گزینه جدید به زودی