مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-11سياسي

ایران به سرعت در حال گسترش غنی سازی اورانیوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گزارش محرمانه دیده بان هسته ای سازمان ملل که به مشاهده رویترز رسیده است، در ادعایی مطح می کند ایران به سرعت در حال گسترش توانایی خود برای غنی سازی اورانیوم با سانتریفیوژ های پیشرفته در نیروگاه نطنز است و اکنون .

- آژانس بین المللی انرژی اتمی در ادعایی گفت که ایران سومین آبشار از سانتریفیوژ های پیشرفته IR 6 که اخیراً در نیروگاه نطنز نصب شده بود را فعال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گزارش محرمانه دیده بان هسته ای سازمان ملل که به مشاهده رویترز رسیده است، در ادعایی مطح می کند ایران به سرعت در حال گسترش توانایی خود برای غنی سازی اورانیوم با سانتریفیوژ های پیشرفته در نیروگاه نطنز است و اکنون قصد دارد فراتر از برنامه ریزی قبلی پیش برود.

رویترز با اشاره به توقف مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و ایالات متحده در مورد احیای توافق هسته ای 2015 مدعی شد که تهران تعداد بیشتری از سانتریفیوژ های پیشرفته را به جریان انداخته است که طبق توافق 2015 استفاده از آن ها برای تولید اورانیوم غنی شده ممنوع شده بود.

طبق ادعای این رسانه، در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی به کشور های عضو آمده است که سومین آبشار از سانتریفیوژ های پیشرفته IR6 که اخیراً در نیروگاه زیرزمینی غنی سازی سوخت (FEP) در نطن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به سرعت در حال گسترش غنی سازی اورانیوم است

ایران به سرعت در حال گسترش غنی سازی اورانیوم است