مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-11فرهنگي

رونمایی از کتاب 3 جلدی پیامبر مهربانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت «هفته ملی کودک» کتاب سه جلدی «مجموعه پیامبر مهربانی» با عناوین «شاهزاده ای از ایران»، - مجموعه سه جلدی پیامبر مهربانی به قلم مصطفی خرامان در هفته ملی کودک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک کتاب سه جلدی مجموعه پیامبر مهربانی با عناوین شاهزاده ای از ایران ، پسری از کلب و مردی از ربذه از تازه های نوشتاری خرامان روز چهارشنبه 20 مهر 1401 از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون رونمایی می شود.

این سه کتاب که تصویرگری جلد آن ها را محمدعلی عدیلی بر عهده دارد ویژه گروه سنی نوجوان (15+) نوشته شده است.

بر اساس این خبر، اداره کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

آشنایی با مراحل انتشار یک اثر در زمره این برنامه ها استبازدیدکنندگان از این جشنواره می توانند با حضور در غرفه انتشارات کانون، در جریان چگونگی مراحل تولید یک اثر (کتاب) قرار گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب 3 جلدی پیامبر مهربانی

رونمایی از کتاب 3 جلدی پیامبر مهربانی