مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-11سياسي

مرزبانان خلیج فارس قدرت خود را به نمایش کشیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ محمد ورمزیار جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه رزمایش محمد رسول الله(ص) در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این رزمایش برای اولین بار در آب های خلیج فارس به مساحت 2 هزار و 500 کیلومتر مربع در منطقه عمومی رزمایش پایگاه دریابانی بوشهر برگزار شد.

وی گفت: ازجمله اهداف این رزمایش؛ ارتقای توان عملیاتی، تعامل با ارگان های فعال در حوزه  دریا، استفاده از سیستم های الکترونیکی و نهادینه کردن فرهنگ بی سیم های دریایی در ماموریت ها با رعایت مولفه های ایمنی است.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: این رزمایش در سه روز برگزار شد که روز اول با بررسی دستگاه های مخابراتی اپتیکی و شناورها، تیراندازی در پهنای دریا؛ به طور دریا به دریا، از ساحل به دریا و دریا به ساحل انجام شد که این موارد بر اساس مولفه های نظامی توسط بازرسان ستاد کل نیروی های مسلح مورد تایید قرار گرفت.

ورمزیار بیان کرد: روز دوم، چهار رزمنامه تعیین شد که ازجمله آنها، مقابله با تجاوز مرزی، مبارزه با مواد مخدر و طرح امداد و نجات بود که در عمق دریا با رعایت مولفه های ایمنی اجرا شد و روز سوم نیز شاهد رژه دریادلان این منطقه بودیم که برای اولین بار شناورهای ما در کانالی که جریان آب داشت قرار گرفتند و بیش از دو سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانان خلیج فارس قدرت خود را به نمایش کشیدند

مرزبانان خلیج فارس قدرت خود را به نمایش کشیدند