مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-11اقتصادي

سفیر کوبا: عادت داریم محصولات ایرانی را خرید کنیم


عادت داریم محصولات ایرانی را خرید کنیم، به همین منظور می توانیم نمایشگاه ایرانی را در کوبا تاسیس کنیم و بخش مهم آن می تواند در خصوص معدن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات،  آلبرتو گونزالس کاسالس ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه سنگ محلات با اشاره به ظرفیت های اقتصادی در ایران گفت: ایران در بخش صنعت و به خصوص سنگ در دنیا شناخته شده است؛ کوبا به دنبال آشنایی بیشتر با ظرفیت های استان مرکزی در بخش صنعت و سنگ است.

وی بیان کرد: در کشورمان ظرفیت ها و پتانسیل ها وجود دارد اما متاسفانه از نظر فناوری عقب هستیم و نتوانستیم ظرفیت لازم را برای استفاده در صنایع معدنی ایجاد کنیم، به ایران آمدیم تا به ما کمک کنید، به دنبال روابط دو جانبه در بخش صنعت و معدن داشته باشیم و مشکلات را رفع کنیم.

 آلبرتو گونزالس کاسالس ادامه داد: در کوبا معادن قوی مثل ایران نداریم اما این آمادگی را داریم تا محصولات شما را خریداری کنیم و انتقال تکنولوژی داشته باشیم چراکه معادن نیکل و آهن داریم و مطمین هستیم می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: بایستی نشستی با رییس جمهور ایران برای پشت سرگذاشتن تحریم و همکاری های دوجانبه داشته باشیم تا بتوانیم مشکلاتی که هر دو کشور در مورد تحریم ها داریم پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کوبا: عادت داریم محصولات ایرانی را خرید کنیم

سفیر کوبا: عادت داریم محصولات ایرانی را خرید کنیم