مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-11فناوري

برگزاری همایش «روز فناوری ایران» در جیتکس با مشارکت و حمایت همراه اول


همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده ای برای جهانی سازی سرویس ها و محصولات کمپانی های فناور ایرانی و محلی برای شبکه سازی با قطب های فناوری دنیاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با نخستین روز برگزاری رویداد بین المللی جیتکس 2022 در کشور امارات متحده عربی، روز گذشته همایش روز فناوری ایران با حمایت همراه اول و مشارکت برندهای معتبر ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور و استارتاپ های ایرانی که با نگاه کسب تجربه و نقش آفرینی در عرصه جهانی به این رویداد پیوسته اند، برگزار شد.

این همایش که در واقع فرصتی برای معرفی محصولات و سرویس های بومی ایران برای بازدیدکنندگان و همتایان خارجی بود، امکان درج معرفی کسب و کار و محصولات در دایرکتوری دیجیتال، شبکه سازی با مشارکت کنندگان ایرانی و خارجی و آشنایی با رقبای خارجی را نیز فراهم آورد.

پیرو رسالت و ظرفیت های پیش بینی شده برای این همایش، فتح بابی برای ملاقات های تجاری و B2B بین ایرانیان و بازیگران پرآوازه بین المللی در صنعت تلکام و فناوری اطلاعات نیز شد.

*همراه اول بزرگترین اپراتور خاورمیانه و هفدهمین اپراتور بزرگ جهان در این همایش که همراه با برگزاری پنل های تخصصی و ارائه از سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «روز فناوری ایران» در جیتکس با مشارکت و حمایت همراه اول

برگزاری همایش «روز فناوری ایران» در جیتکس با مشارکت و حمایت همراه اول