مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-11بين الملل

باکو به مواضع نظامی ارمنستان حمله کرد


وزارت دفاع ارمنستان از حمله نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به مواضع نظامی این کشور در بخش شرقی مرز ارمنستان-جمهوری آذربایجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ارمنستان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که در حدود ساعت 22:10 شب گذشته (دوشنبه)، یگان نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به مواضع نظامی ارمنستان در بخش شرقی مرز ارمنستان-جمهوری آذربایجان تیراندازی کرد.

رسانه های ارمنستان به نقل از وزارت دفاع این کشور گزارش کردند که نیروهای نظامی ایروان نیز در اقدامی متقابل، حملات نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان را دفع کردند و تلفاتی از سوی نیروهای ارمنستان برجای نمانده است.

از طرف دیگر، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان به خبرگزاری آذرتاج گفته است که ساعت 23:00 شب دوشنبه، یگان نیروهای مسلح ارمنستان مواضع جمهوری آذربایجان را در منطقه داغستان مورد حمله قرار داده اند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در این خصوص گفت: یگان ارتش (جمهوری) آذربایجان که در این مسیرها مستقر شده بودند اقدامات تلافی جویانه کافی انجام داده اند .

اخیراً تنش ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان تشدید شده است به طوریکه رییس پارلمان ارمنستان که به روسیه سفر کرده روز دوشنبه در دیدار با مقام های ارشد این کشور خروج نیروهای جمهوری آذربایجان از خاک ارمنستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو به مواضع نظامی ارمنستان حمله کرد

باکو به مواضع نظامی ارمنستان حمله کرد