مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-11پزشكي

صورت حساب بیمارستان های خصوصی همسان سازی می شود


عملکرد 6 ماهه ستاد دانشگاهی نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت در استان فارس ارزیابی شد و در این جلسه، همسان سازی صورت حساب بیمارستان های خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، عملکرد 6 ماهه ستاد دانشگاهی نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت در استان فارس ارزیابی شد.

سید وحید حسینی امروز در این نشست، با قدردانی از قانون مدار بودن مراکز درمانی و اعضای جامعه پزشکی فارس گفت: تامین و ارتقای سلامت در جامعه یک وظیفه همگانی است و هر فرد به سهم خود باید در تحقق ارتقای سطح سلامت مردم گام بردارد.

رییس دانشگاه با تاکید بر تحقق کامل اهداف ستاد نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت در استان، این امر مهم را نیازمند تلاش بیش از پیش متولیان این حوزه دانست.

او افزود: فعالیت ستاد نظارت بر تعرفه ها و جدیت در نظارت منسجم، در کنار برنامه ریزی در این زمینه، نقش به سزایی در پیشگیری از تخلفات احتمالی دارد.

همکاری تمامی سازمان های حوزه سلامت در پیشبرد اهداف ستاد تعرفه از دیگر مواردی بود که حسینی در این نشست مورد تاکید قرار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست از همسان سازی صورت حساب بیمارستان های بخش خصوصی و ارایه صورت حساب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورت حساب بیمارستان های خصوصی همسان سازی می شود

صورت حساب بیمارستان های خصوصی همسان سازی می شود