مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-11سياسي

آغازبکار هفدهمین کنگره بین المللی جراحان ایران در یزد


هفدمین کنگره بین المللی جراحان درون ریز با رویکرد ارتقاء سطح علمی جراحان و آشنایی با نواوری های این حوزه، از امروز به میزبانی استان یزد آغازبکار کرد.

- دکتر سعید کارگر، دبیر هفدهمین کنگره بین المللی جراحان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: این دوره کنگره با هدف ارتقاء سطح علمی جراحان و آشنایی با نواوری های این حوزه با حضور اساتید برجسته بین المللی از امروز به میزبانی یزد آغاز و تا 21 مهرماه ادامه دارد.

وی افزود : در این کنگره سه روزه 90 سخنران در قالب 9 پنل تخصصی جراحی عمومی و چهار پنل عمومی آخرین دستاوردهای علمی، مطالب خود را ارائه می کنند.

دبیر هفدهمین کنگره بین المللی جراحان با بیان این که 70 مقاله به این دوره رویداد ارسال شده است، گفت: بعد از طی شدن فرآیند داوری در نهایت 22 مقاله پذیرفته و ارائه می شود.

دکتر کارگر حضور مجازی اساتید صاحب نام بین المللی از کشورهای کره جنوبی، امارات، آمریکا، ایتالیا و اسپانیا یکی از ویژگی های این رویداد علمی و پزشکی در استان یزد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه آخرین دستاوردهای جراحی عمومی، گوارش، اطفال، زنان، اورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی قفسه صدری، جراحی عروق، پزشک عمومی، اتاق عمل و پرستاری از جمله ویژگی های علمی این دوره کنگره بین المللی جراحان در استان یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار هفدهمین کنگره بین المللی جراحان ایران در یزد

آغازبکار هفدهمین کنگره بین المللی جراحان ایران در یزد