مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-11پزشكي

استاندار یزد: تحریم های پزشکی با دانش و مهارت پزشکان ایرانی بی اثرشده است


استاندار یزد با اشاره به اهمیت ظرفیت پزشکی این استان، گفت: دانش و مهارت پزشکان و جراحان ایرانی خلع کمبود تجهیزاتی که بر کشور تحمیل شده به خوبی جبران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز بکار هفدهمین کنگره بین المللی جراحان ایران با اشاره به اهمیت ظرفیت های علمی به ویژه پزشکی استان یزد، اظهار کرد: یزد به واسطه پزشکان نامی و متعهد از دیرباز تاکنون مأمن و پناه آلام بیماران از نقاط مختلف کشور است.

وی افزود: از یزد به عنوان شهری که مفتخر به پرورش نهال اولین دانشگاه بعد از انقلاب است یعنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یاد کرد و بهداشتی و درمانی ایران اسلامی دانست و گفت: دانش بشری در مسیر رشد و تحول گسترش جراحی های کم تهاجمی در ایران عزیز بیانگر عظمت جامعه پزشکی ایران است که دوشادوش جهانیان و حتی در شرایط تحریم و سختی، برابر با عظیم ترین کلنیک های جراحی جهان به ارائه خدمت می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: شاید در حوزه تجهیزات پزشکی به دلیل بسیاری از ظلم های تحمیل شده به ایران،  با  کمبودهایی مواجه باشیم، اما کارنامه زرین جمعه جراحان نشان می دهد این کمبودها با دانش و مهارت مثال زدنی پزشکان حاذق این سرزمین مرتفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: تحریم های پزشکی با دانش و مهارت پزشکان ایرانی بی اثرشده است

استاندار یزد: تحریم های پزشکی با دانش و مهارت پزشکان ایرانی بی اثرشده است