مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-11اقتصادي

استفاده از تخصص کارشناسان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در ستاد رفع تسهیل سعی بر استفاده از تخصص کارشناسان زبده دستگاه های مختلف است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ستاد رفع تسهیل سعی بر استفاده از تخصص کارشناسان زبده دستگاه های مختلف است، اظهار کرد: پیشنهادات این متخصصان در جلسات مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه جلسه امروز ستاد تسهیل مصوبات قابل توجهی در حوزه صنعت و کشاورزی داشته است، افزود: یکی از واحدهای تولیدی تازه احیا شده، مشکلاتی در حوزه تقسیط تسهیلات خود داشت که در بازپرداخت آن تسهیلاتی ارائه شد.

وی با تاکید بر ضرورت فعالیت برخی از واحدهای تولیدی برای پیشگیری از وقوع بحران در مواقع ضروری گفت: جلسه ستاد تسهیل امروز مصوبات خوبی هم در حوزه تامین برق واحدها البته به شرط تامین ایمنی و موارد فنی مورد نیاز داشت.

فغفوری به صدور نقشه های ساختمانی برای یک واحد تولیدی هم البته به شرط رعایت موادر قانونی در جلسه امروز ادامه داد: مشکلات سه واحد تولیدی در دست احداث هم در شهرک صنعتی شهید شهریاری هم در جلسه طرح و راه کار آن پیش بینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تخصص کارشناسان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

استفاده از تخصص کارشناسان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی