مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-11بين الملل

ژنرال اسراییلی: حزب الله، تل آویو را به زانو درآورد


یکی از ژنرال های رژیم صهیونیستی ضمن حمله به توافق ترسیم مرزهای دریایی با بیروت، تاکید کرد جنبش حزب الله لبنان این رژیم را به زانو درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امیر آویوی یکی از ژنرال های ذخیره و تل آویو برای ترسیم مرزهای آبی به آن دست یافتند، گفت: حزب الله، اسراییل را به زانو درآورده و تحت سلطه خود گرفت .

ژنرال اسراییلی در ادامه افزود: ما در اینجا شاهد یک رخداد تاریخی خطرناک هستیم که در آن حزب الله ما را تهدید می کند و از سوی دیگر ما خیلی سریع مواضعی را که قبل از انتخابات لبنان اعلام می کردیم، پس گرفتیم .

علی رغم استقبال تل آویو و موضع رضایت بخش بیروت از پیش نویس توافق مرزهای دریایی، آویوی معتقد است که دست یابی به توافق یک آرامش موقت است که هیچ معنایی در مورد استراتژی های بلندمدت [تل آویو] ندارد .

امروز (سه شنبه، 11اکتبر/19مهر) یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش طرح نهایی آمریکا برای ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر داده و مراتب رضایت تل آویو را اعلام کرد.

  لاپید ضمن اطلاع این موضوع که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی فردا برای تصویب توافق ترسیم مرزهای آبی با لبنان جلسه خواهد داشت، این توافق را یک پیروزی تاریخی برای رژیم صهیونیستی خواند و گفت که این توافق همه خواسته های امنیتی و اقتصادی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اسراییلی: حزب الله، تل آویو را به زانو درآورد

ژنرال اسراییلی: حزب الله، تل آویو را به زانو درآورد