مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-11سياسي

شرایط جذب در نیروی انتظامی البرز


فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران گفت: این مرکز مسؤولیت ثبت نام، برگزاری آزمون و دوره های آموزشی برای متقاضیان که در رده سنی 18 الی 25 قرار دارند را به عهده دارد، - سرهنگ جهانشاه زین الدینی، فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، ضمن تبریک هفته وحدت و فراجا، با بیان اینکه آموزشگاه علمی تخصصیه شهید چمران فراجا در تابعیت معاونت آموزش انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، اظهار کرد: این مرکز در دو بخش کار ها را انجام می دهد که دو بخش از اهداف کلان انتظامی است.

وی در خصوص دو بخش اهداف کلان انتظامی، گفت: یک بخش تربیت و دیگری بخش آموزش است.

زین الدینی با بیان اینکه در بخش تربیت ما بیشتر در مبانی و تعالیم اسلامی کار می کنیم، افزود: به مدت یک سال در خدمت فراگیرانی که در مجموعه استان های کشور پذیرش می شوند هستیم.

وی در خصوص جذب فراگیران گفت: آزمون و فراینده های خاصی دارد که در چند بخش و قسمت تقسیم شده اند و افراد پس از گذراندن این مراحل و کسب نمره قبولی جذب و در آموزشگاه پذیرش می شوند.

زین الدینی با بیان اینکه این افراد به مدت یکسال آموزش می بینند، افزود: سپس با گذشت یک سال به مجموعه انتظامی سراسر کشور در پلیس های تخصصی به کار گیری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جذب در نیروی انتظامی البرز

شرایط جذب در نیروی انتظامی البرز