مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-11سياسي

سردار پورجمشیدیان: برخی افراد به دنبال خدشه دار کردن وحدت ملت ایران هستند


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز برخی افراد به دنبال آن هستند تا وحدت ملت ایران را خدشه دار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، در آیین پاسداشت شهدای وحدت با بیان این که امروز برخی افراد به دنبال آن هستند تا وحدت ملت ایران را خدشه دار کنند، اظهار داشت: آنچه گسترش وحدت در استان سیستان و بلوچستان را به همراه داشت، خون عزیزانی چون شهید شوشتری است که پس از شهادت با خون هموطنان ما در این خطه، ممزوج و آمیخته شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که وحدت ما در میان جنگ، خون، عشق و عاطفه مستحکم شد، گفت: ما با خون خود، وحدت و یکپارچگی میان همه اقوام کشور را امضا کرده و با برادران و خواهران خود از همه اقوام و مذاهب از جمله قوم بلوچ و کُرد خود، عقد اخوت بسته ایم.

همه ما گرداگرد محور توحید و پیامبر مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم، وحدت خود را ایجاد کرده ایم و لذا برخی افراد معلوم الحال نخواهند توانست این وحدت و یکپارچگی را از بین ببرند.

وی با بیان این که بخش زیادی از امنیت شمال غرب و جنوب شرق کشور را سران طوایف ایجاد می کنند، تصریح کرد: یکی از افتخارات شهید شوشتری این است که امنیت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورجمشیدیان: برخی افراد به دنبال خدشه دار کردن وحدت ملت ایران هستند

سردار پورجمشیدیان: برخی افراد به دنبال خدشه دار کردن وحدت ملت ایران هستند