مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-11سياسي

کشته شدن 4200 نفر در زندان های آمریکا طی سال 2019


هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد که در سال 2019 بیش از چهار هزار و 200 نفر در زندان های این کشور کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در آیین گرامیداشت سالروز سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: زیربنای اصلی امنیت وحدت است؛ لذا قدرت، عزت و افتخار در گرو وحدت است و این جزو توصیه های قرآن کریم محسوب می شود.

سردار نقدی با توصیف برخی جنایات رهبران کشور های غربی، گفت: در یک کشور 13 زن خانم به خاطر تعرض، از رییس جمهور شکایت کردند و دیگر رییس جمهور کشور نیز پرونده قاچاق و قتل دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: اما رهبر ایران فردی پاکدست، زاهد و مدبر است که داشتن این رهبر یک لطف بزرگ برای ما محسوب می شود.

وی به تشریح مسیر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: از ابتدای انقلاب همه قدرت ها آمدند تا انقلاب را شکست دهند و هیچ قدرتی در این زورآزمایی غایب نبود، اما با صبر و استقامت این ملت، شکست خوردند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی تانک و هواپیما آسیب دیده دشمن با تانک و هواپیمای مدرن تر جایگزین می شد در حالی که ما حتی سیم خاردار نیز نداشتیم، اما ملت سربلند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 4200 نفر در زندان های آمریکا طی سال 2019

کشته شدن 4200 نفر در زندان های آمریکا طی سال 2019