مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-11اجتماعي

اجرای طرح گردشگری کودک در شهر قدیم جیرفت


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری جیرفت از اجرای طرح گردشگری کودک با هدف فرهنگسازی و آشنایی کودکان با میراث تاریخی، فرهنگی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.

-  محمد سالاری، رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان جیرفت در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اهداف اجرای طرح گردشگری کودک در شهرستان جیرفت، گردشگری کودک را برنامه ای موثر برای آموزش و فرهنگسازی از سنین کودکی عنوان کرد که طی آن بچه ها با تاریخ، فرهنگ و همچنین نقاط گردشگری شهر خود آشنا می شوند.

  سالاری استقبال خانواده ها را از این طرح رضایت بخش دانست و اظهار امیدواری کرد، در برنامه های آینده کودکان بیشتری در این فرهنگسازی نوین شرکت کنند.

مژگان سنجری ، مجری طرح گردشگری کودک گفت: گردشگری کودک در جیرفت دومین برنامه خود را در شهر قدیم تدارک دیده، این در حالی است که اولین اجرا، بچه ها با موزه و اشیاء تاریخی آشنا شدند.

  وی برنامه های جانبی حضور بچه ها در شهر قدیم را به پرواز در آوردن بادبادک ها بر فراز شهر قدیم جیرفت، شبیه سازی شهر قدیم با خمیربازی توسط بچه ها و نورافشانی آسمان شهر تاریخی جیرفت ذکر و اظهار داشت: در این برنامه حدود یکصد کودک از مراکز مختلف آموزشی شهر شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گردشگری کودک در شهر قدیم جیرفت

اجرای طرح گردشگری کودک در شهر قدیم جیرفت