مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 22:572022-10-11سياسي

در گردنه های نفس گیر جنگ حق و باطل قرار داریم/ دهه هشتادی ها معجزه انقلاب خواهند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین یکتا عصر امروز در تجمع دانشجویان انقلابی و میثاق با شهدا در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی با گریزی به دوران دفاع مقدس و تأکید امام خمینی (ره) بر مبارزه با اسراییل اظهار کرد: - حسین یکتا، رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ بین حق و باطل، در گردنه های نفس گیر قرار داریم گفت: دشمن به خیال خود سبک زندگی دهه هشتادی ها را تغییر داده، اما اینان مثل یاران در گهواره امام خمینی (ره) که انقلاب را رقم زدند، معجزه انقلاب خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین یکتا عصر امروز در تجمع دانشجویان انقلابی و میثاق با شهدا در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی با گریزی به دوران دفاع مقدس و تأکید امام خمینی (ره) بر مبارزه با اسراییل اظهار کرد: امام فرمودند، جنگ هشت ساله ایران و عراق مقدمه فتح فلسطین است که امروز به لطف خدا به پشت دیوار ترسوترین آدم های دنیا یعنی صهیونیست ها رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه رهبری نیز فرمودند، قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج امام زمان (عج) است گفت: امروز اسراییل در محاصره نیرو های مقاومت و حماس و حزب الله قرار گرفته است.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه کشور در حال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می برد چراکه دشمنان هر چه در توان داشتند برای تحریم کشور به کار بستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گردنه های نفس گیر جنگ حق و باطل قرار داریم/ دهه هشتادی ها معجزه انقلاب خواهند شد

در گردنه های نفس گیر جنگ حق و باطل قرار داریم/ دهه هشتادی ها معجزه انقلاب خواهند شد