مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 00:122022-10-11سياسي

بهره برداری از مجتمع دام پروری در نصرآباد جرقویه


فاز اول مجتمع دام پروری 25 هزار راسی منطقه عشایری شهرستان جرقویه استان اصفهان، با حضور استاندار اصفهان و با ارتباط مستقیم رییس جمهور در شهرنصرآباد به بهربرداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت 15 مهر روزملی روستا و عشایر، 419 پروژه عشایری درقالب 4 هزار طرح درکشور به دستور ریاست جمهوری افتتاح و به بهربرداری رسید.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین بهره برداری از این مجتمع، گفت: یکی از مهمترین بخش های جامعه ما، بخش روستا و عشایر آن است و زیر ساخت بسیاری از پیشرفت هایی که برای عشایر اتفاق افتاده ، برای همین منظور است.

وی افزود : اگر به پیشینه جمهوری اسلامی نگاه کنیم نقشی که عشایر در مبارزه با طاغوت داشتند، بسیار ستودنی است وطبق فرمایش وتأکید مقام معظم رهبری، باید نسبت به ارتقاء و رفاه مناسب برای عشایر  اهتمام بیشتری داشته باشیم.

در ادامه مختار اسفندیاری مدیرکل امور عشایری استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان جرقویه یکی از هشت شهرستان عشایری استان اصفهان است ، گفت: شهر نصرآباد با 1500 است و هر خانوار عشایر حداقل پروتیین 20 خانوار را تولید و تأمین می کند.

اسفندیاری افزود: مجتمع دام پروری25 هزار راسی در 10 کیلومتری شهرنصرآباد، با 210 هزار متر مربع مساحت و 250 واحد 100 راسی دام به منظور افزایش درآمد وتولید گوشت قرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجتمع دام پروری در نصرآباد جرقویه

بهره برداری از مجتمع دام پروری در نصرآباد جرقویه