مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 07:372022-10-12بين الملل

آمریکا همچنان از آشوب ها در ایران پشتیبانی می کند


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم دخالت های واشنگتن در امور داخلی ایران اعلام کرد که دولت بایدن همچنان از ناآرامی ها و آشوب ها در سراسر ایران پشتیبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر سه شنبه به وقت محلی در نشستی خبری با تکرار پشتیبانی و حمایت آمریکا از برهم زنندگان نظم عمومی که آنان را معترضان خواند، گفت که در کنار آنها می ایستد و به اقداماتش برای پاسخگو کردن مقامات جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جیل بایدن همسر رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی مدعی شد جهان شعار زن، زندگی، آزادی زنان شجاع ایران را می شنود.

همسر جو بایدن رییس جمهور آمریکا با اشاره به روز جهانی دختر در حمایت از تداوم ناآرامی ها در ایران، گفت: زنان و دختران دلیر ایرانی با اقدامات شجاعانه و شعار زن، زندگی، آزادی صدای خود را برای شنیدن همه بلند کرده اند.

بدانید که دنیا می بیند و ما گوش می دهیم.

باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا و همسرش میشل اوباما نیز با انتشار بیانیه ای به بهانه روز جهانی دختر از این ناآرامی ها حمایت کردند.

آنها در بیانیه ای مدعی شدند: ما در همبستگی با زنان و دختران شجاع ایرانی ایستاده ایم که در این اعتراضات الهام بخش جهان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا همچنان از آشوب ها در ایران پشتیبانی می کند

آمریکا همچنان از آشوب ها در ایران پشتیبانی می کند