مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-12اقتصادي

اختصاص مشوق های لازم برای توسعه آبیاری نوین در سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به لزوم تشویق بهره برداران کشاورزی برای توسعه سامانه های نوین آبیاری گفت: منابع مالی برای اختصاص مشوق های لازم در اجرای این طرح از محل اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در جمع مدیران و مسؤولان آب و خاک جهاد کشاورزی شهرستان های استان سمنان اظهار کرد: مجموع سطوح که در آن سیستم های نوین آبیاری از سال گذشته در حال اجرا بوده یا به اتمام رسیده به 2 هزار و 339 هکتار رسید که بیشتر از تعهد جهاد کشاورزی است.

وی بر لزوم اتمام پروژه های در حال اجرای توسعه سیستم های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان سمنان تأکید کرد و افزود: باید از ابزارهای تشویقی برای توسعه سامانه های نوین آبیاری در این استان استفاده شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم اولویت دهی تخصیص امکانات دولتی به بهره بردارانی که وزارت جهاد کشاورزی را در اجرای سیاست های مدنظر همراهی می کنند، بیان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا اولویت تزریق امتیازات و مشوق های دولتی برای بهره بردارانی باشد که با سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مانند توسعه سامانه های نوین آبیاری همراه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مشوق های لازم برای توسعه آبیاری نوین در سمنان

اختصاص مشوق های لازم برای توسعه آبیاری نوین در سمنان