مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 09:272022-10-12سياسي

توزیع 1100 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند سمنان


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از یک هزار و 100 سری لوازم التحریر به صورت متمرکز توسط بسیج سازندگی بین دانش آموزان نیازمندان این استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه از نرم افزارهای مهم جامعه و ذیل مردم سالاری اسلامی است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای کمک رسانی به نیازمندان اجرا شد.

وی با اشاره به تلاش سپاه و بسیج در راستای خدمت رسانی و اجرای نهضت کمک مؤمنانه در استان سمنان بیان کرد: در همین راستا و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از یک هزار و 100 سری لوازم التحریر به صورت متمرکز توسط بسیج سازندگی بین دانش آموزان نیازمندان این استان توزیع شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه ارزش هر سری از نوشت افزارهای توزیع شده بیش از 300 هزار تومان بوده است، تصریح کرد: هر سری لوازم التحریر شامل کیف، مداد، خودکار، دفتر، مداد رنگی و سایر اقلام موردنیاز برای دانش آموزان بوده است.

کاشفی افزود: این بسته های لوازم التحریر به همت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج استان سمنان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1100 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند سمنان

توزیع 1100 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند سمنان