مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-12سياسي

اسماعیلی: کودکان امروز باید با ذخایر فرهنگی کشور آشنا شوند


وزیر ارشاد درحاشیه افتتاح کتابخانه تخصصی کودکان گفت: همه ما مصمم هستیم که کودکان امروز باید با ذخایر فرهنگی کشور آشنا شوند تا با اطلاعات و خدماتی که به آنها ارائه می شود شاهد ارتقای این نسل آینده ساز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم افتتاح کتابخانه عمومی هدهد سفید به عنوان نخستین کتابخانه ویژه کودکان در استان تهران، همزمان با هفته ملی خوبی در این کتابخانه و سایر کتابخانه های عمومی کشور برای کودکان در نظر گرفته شده و امروز در همه کتابخانه هایی که در سطح کشور افتتاح می کنیم یک بخش کودک مجهز پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

رییس هیأت امنای کتابخانه های عمومی کشور تصریح کرد: در واقع کار اصلی دولت و مدیریت فرهنگی با این نسل آغاز می شود و هر چقدر در حوزه کودک برنامه های بیشتر و بهتری داشته باشیم، در آینده شاهد رشد جوانانی توانمند و خلاق در کشور خواهیم بود.

وی افزود: همه ما مصمم هستیم که کودکان امروز باید با ذخایر ارزنده فرهنگی کشور آشنا شوند تا با اطلاعات و آموزش هایی که در اختیارشان گذاشته می شود و خدماتی که به آنها ارائه می شود شاهد ارتقای این نسل آینده ساز باشیم.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در بیانات خود فرموده بودند که امید من به شما دبستانی ها ست ؛ افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: کودکان امروز باید با ذخایر فرهنگی کشور آشنا شوند

اسماعیلی: کودکان امروز باید با ذخایر فرهنگی کشور آشنا شوند