مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-12اقتصادي

حذف دلار از مبادلات بانکی کشورهای حاشیه دریای خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت در گفتگو با برنامه رادیویی رهیافت، - رییس سازمان توسعه تجارت گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در همایش اقتصادی کشور های حاشیه دریای خزر، بحث استفاده از پول های ملی و سازوکار های بانکی مستقل از سوییفت، دلار و یورو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت در گفتگو با برنامه رادیویی رهیافت، در خصوص پیشنهادات کاربردی ایران در دومین همایش اقتصادی کشور های ساحلی دریای خزر، گفت: یکی از استراتژی ها و راهبرد های دولت سیزدهم، توجه به ظرفیت های اقتصادی و تجاری است که شاید در دوره های قبل توجه کاملی به آن ها نشده است.

بحث بهره مندی از ظرفیت های خوب و مطلوب کشور های همسایه ایران و کشور های منطقه خصوصا در حوزه های اوراسیا، آفریقا، شرق آسیا و آمریکای لاتین و .

در برنامه های مان قرار دارد که در گذشته با تکیه بر برجام یا عدم توافق برجام، می توانستند از آن ها استفاده کنند که این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دلار از مبادلات بانکی کشورهای حاشیه دریای خزر

حذف دلار از مبادلات بانکی کشورهای حاشیه دریای خزر