مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-12سياسي

تعاملات دانشگاه های قم با سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزایش می یابد


رؤسای دانشگاه های استان قم در دیدار با فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از تلاش های حافظان امنیت در راستای دفاع از امنیت مردم تقدیر و بسترهای همکاری دو جانبه را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین وحدتی آراسته مسئول ستاد شناسایی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی کشور و همچنین مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه 19 دی استان قم در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های کمیته فرهنگی قرارگاه 19 دی اظهار کرد: ما در این کمیته به دنبال این هستیم که دستگاه های انتظامی، امنیتی، نظامی، علمی و فرهنگی را گردهم جمع کرده و هم افزایی فعالیت ها را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: ما تصمیم گرفتیم دستگاه ها را به یکدیگر نزدیک کنیم که در این راستا با دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان نشست های مختلف را برگزار و آسیب ها را شناسایی و بررسی کردیم تا بتوانیم برای رفع آن ها راهکارهای مطلوب را دنبال کنیم.

مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه 19 دی استان قم از برگزاری نشست های مختلف با حضور رؤسای دانشگاه های استان قم یاد کرد و گفت: مصوبات اجرایی و موفقیت های بسیاری در کمیته فرهنگی قرارگاه 19 دی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات دانشگاه های قم با سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزایش می یابد

تعاملات دانشگاه های قم با سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزایش می یابد