مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-12سياسي

مدیریت منطقه آماده دریافت نظرات کودکان در حوزه شهری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی شهردار منطقه در این نشست با اشاره به اینکه کودکان بارقه امید و آینده کشور هستند گفت: - شهردار منطقه 2 در نشست با کودکان و نوجوانان فعال و فرهیخته که به مناسبت هفته ملی کودک برگزارشد، گفت: مدیریت شهری منطقه از ایده ها و پیشنهادات کودکان در اجرای برنامه های شهری استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی شهردار منطقه در این نشست با اشاره به اینکه کودکان بارقه امید و آینده کشور هستند گفت: روز کودک یادآور وظیفه ای است که ما در برابر کودکان برای ساختن دنیایی بهتر داریم و مدیریت شهری منطقه 2 توجه به نیاز های کودکان و ایجاد شهری شاد وایمن را جزو وظایف خود دانسته و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه کودکان سرمایه گذاری برای آینده است، گفت: مناسب سازی محیط شهری برای کودکان و شهروندان در صدر برنامه های شهرداری قرار دارد و مشارکت کودکان و نوجوانان در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: نقش دانش آموزان در فرهنگ سازی بویژه در موضوعات زندگی شهر نشینی از جمله رعایت فرهنگ ترافیک نظافت و بهداشت عمومی و فرهنگ سازی تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت منطقه آماده دریافت نظرات کودکان در حوزه شهری است

مدیریت منطقه آماده دریافت نظرات کودکان در حوزه شهری است