مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-12حوادث

کاهش جرایم خشن در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ در یک سال اخیر گفت: - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از رسیدگی دوباره و تعیین تکلیف پرونده های معوقه ازسوی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ در یک سال اخیر گفت: پلیس آگاهی یکی از تخصصی ترین پلیس های انتظامی کشور است که با استفاده از سرمایه نیروی انسانی و کارآگاهان ممتاز جرایم رخ داده را کشف می کند.

وی با اشاره به پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، اظهار کرد: پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه کمتر از 24 ساعت و پیش از اینکه اموال مردم از کشور خارج شود کشف شد.

بخش کمی از این پرونده باقی مانده است که به جد در حال پیگیری آن هستیم.

تمام افرادی که با این سارقان ارتباط داشتند را آنالیز کردیم تا ریالی از اموال مردم جا به جا نشود.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متاسفانه در اوایل سال برخی از جرایم خشن رشد کمی پیدا کرد، گفت: البته با اقدامات خوب و دستگیری بیش از هزار نفر از متهمان حرفه ای این روند را کنترل کردیم و اکنون این روند کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرایم خشن در تهران

کاهش جرایم خشن در تهران