مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-12پزشكي

زنگ خطر افزایش اختلالات روانی در جامعه


معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره های درمانی دارویی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا میزان آسیب های روانی جامعه از قبیل اضطراب، استرس و افسردگی سیر افزایشی دارد.

علی اسدی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند.

وی اظهار داشت: افسردگی و اقدام به خودکشی در میان اختلالات روانپزشکی بویژه در مناطق غربی کشور به دلیل شرایط زندگی و محرومیت بسیار شایع است و البته دوران همه گیری کرونا نیز باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه شد که در افزایش این اختلالات تاثیر گذار بوده است.

اسدی ادامه داد: بعد از شیوع ویروس کووید 19 میزان آسیب های روانی، افسردگی، اضطراب و استرسی افراد جامعه افزایش داشته است و هفته سلامت روان (18 تا 24 مهر) فرصتی است که با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر افزایش اختلالات روانی در جامعه

زنگ خطر افزایش اختلالات روانی در جامعه