مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-12اقتصادي

ابلاغ شیوه نامه واردات گندم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در راستای اجرای سیاست های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مبنی بر تغییر گروه کالایی گندم دروم و معمولی از گروه 4 به 21، - معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: شیوه نامه واردات گندم معمولی و دروم توسط صنف و صنعت ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در راستای اجرای سیاست های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مبنی بر تغییر گروه کالایی گندم دروم و معمولی از گروه 4 به 21، در نامه ای به کانون انجمن صنفی سراسری صنایع آرد، انجمن غلات و انجمن صنفی آردسازان ایران، شیوه نامه واردات گندم توسط صنف و صنعت را ابلاغ کرد.

این شیوه نامه با توجه به ضرورت پایش مصارف گندم وارداتی در صنف و صنعت مربوطه و عدم ورود آن به نظام خرید تضمینی گندم داخلی، ضوابط و مقررات مربوط به چگونگی واردات گندم معمولی (کد تعرفه 10019920) و گندم دروم (کد تعرفه 10011900) جهت آگاهی و اطلاع رسانی به متقاضیان واردات گندم به شرح زیر اعلام شد.

1.

ثبت سفارش توسط واحد های صنفی و صنعتی دارنده پروانه معتبر و تنها دارای انبار اختصاصی ثبت شده در سامانه انبار های وزارت صمت یا شرکت های بازرگانی طرف قرارداد رسمی با واحد های مذکور میسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه واردات گندم

ابلاغ شیوه نامه واردات گندم