مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-12فرهنگي

بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی گیلان رایگان است


به گفته مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان، کلیه موزه های تخت نظارت مستقیم میراث فرهنگی و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل به مدت یک هفته رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید فضای استفاده از اماکن تاریخی و موزه ها برای عموم مردم فراهم شود، اظهار کرد: استان گیلان مهد تاریخ و فرهنگ بوده و بخشی از دیگر تاریخ در قالب موزه و اماکن تاریخی برای دید عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های تاریخی گیلان در گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری گفت: در استان گیلان اماکن و موزه های تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که بخشی از تاریخ این مرزوبوم بوده و نماد فرهنگ غنی کشور می باشند لذا به این منظور دشمن سعی دارد جمهوری اسلامی را کشوری بی تمدن نشان دهد.

  مدیرکل کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از رایگان شدن بازدید از تمامی موزه های این استان به مدت یک هفته خبر داد و افزود: به منظور حمایت های مضاعف با رویکرد توان افزایی و به پاس حمایت های بی دریغ کارکنان خدوم فراجا، کلیه موزه های تخت نظارت مستقیم میراث فرهنگی و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل از تاریخ 1401/07/20 تا 1401/07/26 به صورت رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی گیلان رایگان است

بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی گیلان رایگان است