مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-12اجتماعي

ظرفیت استفاده دانشگاه ها برای احیای دریاچه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه محیط زیست واژه ای آشنا برای همه ی انسان ها است، - رییس دانشگاه تبریز بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه برای احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه محیط زیست واژه ای آشنا برای همه ی انسان ها است، گفت: محیط زیست به منزله ی خانه و حتی بزرگتر از خانه ی انسان ها بوده و بازیگران زیادی دارد و مدیریت محیط زیست کاری بسیار سخت است.

نصراله زاده ادامه داد: مشکلات زیادی در بحث محیط زیست استان مخصوصا دریاچه ارومیه وجود دارد و علی رغم تشکیل جلسات و تاکید بر اهمیت احیاء دریاچه ارومیه، آنطور که باید مورد عنایت جدی قرار نگرفته است و امیدواریم با اکوسیستمی که تشکیل خواهد شد، از ظرفیت دانشگاه ها استفاده شود.

رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه خدمت در عرصه محیط زیست یک کار عبادی است، گفت: دانشگاه های استان آمادگی کامل خود را برای همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان جهت احیاء دریاچه ی ارومیه و سایر مشکلات زیست محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت استفاده دانشگاه ها برای احیای دریاچه ارومیه

ظرفیت استفاده دانشگاه ها برای احیای دریاچه ارومیه