مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-12دانش

رییس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست


خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمام دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به جمع خانواده های خود بازگشته اند.

- صفر نصرالله زاده: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمام دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به جمع خانواده های خود بازگشته اند.

رییس دانشگاه تبریز از آزادی تمام دانشجویان بازداشت شده در وقایع اخیر در تبریز خبر داد و گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه تبریز در بازداشت نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صفر نصرالله زاده روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمام دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به جمع خانواده های خود بازگشته اند.

  وی افزود: دانشجویان فرزندان ما هستند و ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم که این عزیزان به جای حضور در دانشگاه در بازداشتگاه  باشند؛ در جریان اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بود که دشمنان انقلاب با سوء استفاده و تحریک احساسات دانشجویان قصد برهم زدن امنیت و آسایش کشور را داشتند و ما از ابتدا صف دانشجویان را جدا از خط دشمن می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست

رییس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست