مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 17:222022-10-12ورزشي

3 اصفهانی در مسابقات جهانی تیراندازی مصر


3 ورزشکار اصفهانی همراه با تیم ملی به مسابقات جهانی تیراندازی در مصر اعزام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان از فردا، پنج شنبه 21 مهر ماه آغاز می شود، این رقابت ها به میزبانی قاهره مصر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تا 3 آبان ماه برگزار می شود.

این رویداد نخستین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک 2024 پاریس از طریق مسابقات جهانی محسوب می شود که چهار تیرانداز نخست هر ماده جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

ایران با 19 تیرانداز ( 13 نفر در بزرگسالان و 6 نفر جوانان) راهی این رقابت ها خواهد شد؛ فاطمه امینی در بخش تفنگ و گلنوش سبقت الهی و شایان تمدن در بخش تپانچه از اصفهان در این رقابت ها حاضر خواهند بود.

در رده بزگسالان مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم زاده و فاطمه امینی در رشته تفنگ و جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمدرسول عفتی، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی نیز در تپانچه عازم این رقابت ها خواهند شد.

همچنین در رده جوانان محمدامین رهسپار، ثمین غلامی رضایی، فاطمه کبیری، ساینا تیموری و آرمینا صادقیان در تفنگ و شایان تمدن در تپانچه اسامی نمایندگان ایران در قهرمانی جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اصفهانی در مسابقات جهانی تیراندازی مصر

3 اصفهانی در مسابقات جهانی تیراندازی مصر