مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 20:372022-10-12اقتصادي

تکمیل پایاب سد خداآفرین از منابع مالی مختلف پیگیری می شود


استاندار اردبیل با بیان این که با تکمیل پایاب سد خداآفرین، یک میلیون و 500هزار تن به محصولات تولیدی کشاورزی استان افزوده می شود، از پیگیری ها برای تکمیل این پروژه از طریق منابع مالی مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با مدیران عامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور و موسسه جهاد نصر، اظهار کرد: در صورت تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین یک میلیون و 500 هزار تن به محصولات تولیدی کشاورزی استان اردبیل افزوده می شود که با توجه به توجیه اقتصادی بالای این پروژه، برای تکمیل آن به دنبال منابع مالی از محل های مختلف هستیم.

وی افزود: در زمینه احداث و توسعه شهرک های دامپروری و گلخانه ای وجود مشوق ها دارای اهمیت خاصی است و در دنیا نیز برای سرمایه گذاری مشوق هایی وجود دارد که ما هم باید به این سمت حرکت کنیم.

جنوب استان اردبیل دارای پتانسیل احداث شهرک شیلات است/ ضرورت استفاده از همه ظرفیت های کشت وصنعت استاندار اردبیل بیان کرد: مناطق مناسب مختلفی در جنوب استان اردبیل برای احداث شهرک شیلات وجود دارد که نیازمند همت مسئولان ذی ربط در احداث زیرساخت و راه اندازی این مجموعه است.

عاملی ادامه داد: کشت و صنعت های مغان و پارس به عنوان بنگاه های عظیم اقتصادی می توانند در ایجاد ارزش افزوده و تولید ناخالص استانی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پایاب سد خداآفرین از منابع مالی مختلف پیگیری می شود

تکمیل پایاب سد خداآفرین از منابع مالی مختلف پیگیری می شود